Een quickscan van jouw organisatie

Ons onderzoekmodel is er op gericht om de wisselwerking van de positieve en negatieve effecten voor de doelgroepen in kaart te brengen, zowel op korte als op lange termijn. Het onderzoek levert zo twee inzichten.

Ten eerste levert het een duidelijk beeld van de zaken die op korte termijn aandacht behoeven, met een aantal praktische acties die direct effect kunnen hebben. Ten tweede geeft het een beeld van welke kansen er zijn om op tactisch niveau de organisatie optimaal in te richten. De blik is dan gericht op de toekomst en de mogelijkheden die met de nieuwe inzichten duidelijk worden. Het wordt dan ook duidelijk welke mogelijk daaruit volgende effecten aandacht nodig hebben om blokkade en terugval  te voorkomen.

Aanpak

Onze aanpak is een brede Bottom-up benadering. Het is een verkennend onderzoek. We zijn nadrukkelijk op zoek naar de ongefilterde beleving in visie van de betrokkenen. Deze halen wij naar boven door middel van interviews. Dat zijn al naar gelang de betrokkenen willen 1:1 gesprekken of groepsgesprekken met behulp van de digitale media.

Verslaglegging

Wij leggen tal van gesprekken digitaal vast met beeldmateriaal en delen die met behulp van sociale media  (mits toegestaan) met iedereen die interesse heeft. Natuurlijk leggen we kort schriftelijk de belangrijkste punten vast zodat er met focus kan worden doorgepakt richting de toekomst.

Kosten en doorlooptijd

Deze hangen af van het aantal interviews, mate en vorm  van digitale verslaglegging, en agenda ruimte van de betrokkenen.
Wij kunnen na een vrijblijvend intake gesprek direct een indicatie geven.

Praktische informatie

Doorlooptijd
Afhankelijk van het aantal deelnemers.

Deelnameprijs
Op aanvraag.

Locatie
Kanaaldijk 2, Hollandsche Rading.

Lees hier ons coronabeleid

Aanmelden